.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جهت اطلاع جمهوری اسلامی 1 شنبه


* نشست دوره‌اي اساتيد سطوح عالي و دروس خارج حوزه علميه قم با استقبال كم نظير علما و اساتيد روبرو شد، به طوري كه به هنگام سخنراني حضرت آيت‌الله صافي مسجد مدرسه آيت‌الله العظمي گلپايگاني مملو از جمعيت بود. به گزارش خبرنگار "آينده" از قم، برگزار كنندگان اين اجلاس، هدف خود را حفظ و حراست از اصالت‌ها و استقلال حوزه و حمايت از تحول در برنامه‌هاي حوزه تحت نظر مراجع عظام و رهبري معظم انقلاب برشمردند.
* حجت الاسلام سيد مقتدا صدر، رهبر جريان صدر پس از سفر به عراق و اقامت دو هفته‌اي در كشور خود، بار ديگر به ايران بازگشت. خبرگزاري رويترز با اعلام اين خبر به نقل از يكي از اعضاي دفتر وي، نوشت: هنوز معلوم نيست كه وي براي هميشه به ايران بازگشته است و يا بطور موقت. يكي از اعضاي ارشد سپاه المهدي، درباره اين خبر گفته است كه بازگشت او به ايران براي ما هم تعجب آور بود. در همين حال، يكي از اعضاي فراكسيون صدر در پارلمان عراق تأكيد كرد كه او بزودي به عراق باز مي‌گردد.
* دولت سنگال با انتشار بيانيه‌اي اعلام كرد در پي ميانجيگري تركيه، عبدالله واد، رئيس جمهوري اين كشور تصميم گرفته است روابط ديپلماتيك با ايران را به سطح سابق باز گرداند. در پي كشف چند محموله سلاح قاچاق كه ادعا شد مبدأ آن ايران بوده است، سنگال سفير خود را در آذر ماه از تهران فرا خوانده بود. اين تسليحات در بندري در نيجريه كشف شدند. اعلام از سرگيري روابط دو كشور در سطح سفير پس از سفر علي اكبر صالحي، سرپرست وزارت امور خارجه ايران به سنگال انجام شد. پيش از اين، منوچهر متكي وزير امورخارجه سابق ايران به سنگال سفر كرده بود تا به بهبود روابط كمك كند، ولي در حين اين سفر از سمت خود بركنار شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.083 seconds.